Wie is Joost?
Joost begon op 14-jarige leeftijd met knippen. Joost leerde zelf de eerste onderdelen van dit oude vakmanschap. Vrienden en familie snijden in de garage van zijn ouders. Joost had een ander doel, meer mensen het vak van kapper bijbrengen. Tijdens de opstart van Barberschool Amsterdam was hij betrokken als creative director. Het groeit uit tot de grootste erkende Barberschool van Nederland.
Gedurende deze jaren kreeg hij wereldwijde erkenning en begon hij gedurende drie jaar voor grote wereldwijde merken te werken als global director voor Esquire Grooming, Farouk chi bio silk. Hierna tekenden Wella internationaal en nationaal hem als merkambassadeur voor Sebman. Dit bracht hem ertoe om wereldwijd presentaties en shows te geven voor 50 tot 3000 mensen.
Op zestienjarige leeftijd begon hij met het volgen van een schoonheidsschool om kapper te worden met zijn persoonlijke focus op mannen en leerde hij echt mannen knippen en scheren tijdens zijn stage bij een kapperszaak. De keuze was gemaakt: kapper it is. Hij leerde het op de ouderwetse manier, kappers is perfectie en zo werkte het team generaties lang en elke cel in zijn lichaam liet hem weten dat dit is wat hij wilde en moest doen!