Maak kennis met weer drie nieuwe exposanten die je kunt vinden tijdens The Hair X-perience 2023.
Truss heeft een indrukwekkende aanwezigheid in meer dan 50 landen, met hoogwaardige producten beschikbaar voor kappers in de beste kapsalons ter wereld. De producten doen wat ze beloven en de resultaten zijn ongelooflijk merkbaar vanaf de eerste toepassing, wat zorgt voor onmiddellijke klantloyaliteit onder de consumenten, ook wel bekend als #crazyfortruss! Hoewel TRUSS door sommigen misschien als een jong merk wordt beschouwd, heeft het al 20 jaar absoluut succes opgebouwd, waar het ook gaat. Het merk verovert momenteel de Verenigde Staten als een storm.
Bij Finnley’s geloven we dat producten goed moeten zijn en creatieve ondersteuning dienen te bieden aan de ideeën en uitvoering van de kapper. Daarnaast vinden ze dat ook dat zij als leverancier van de Finnley’s producten hierin een verplichting hebben naar hun ambassadeurs toe om deze producten succesvol in te zetten en op elk gebied te ondersteunen. Finnley’s heeft dan ook de focus op het product, de professional en de markt. Alles om hun partners optimaal te ondersteunen, zodat zij zich creatief kunnen uitleven op de werkvloer.
In 1960 heeft de Spaanse ontwerper Jose Ortiz Magaña , besloten om een verrassende en riskante stap voorwaarts te zetten in zijn carrière en is toen begonnen aan het avontuur van Tahe. Sinds haar oprichting is belangrijkste doelstelling van Tahe is geweest om het potentieel van de werknemers te ontwikkelen door voortdurend hooggekwalificeerde integratie van personeel te laten plaatsvinden met het doel om alle ideeën en wensen te realiseren die stylisten en de professionele markten al jaren eisen en verwachten. Tahe ‘s complete productlijnen hebben een verfijnde balans tussen hoge kwaliteit en redelijke prijzen en Tahe ‘s producten worden verkocht en erkend over de hele wereld.