Visit Connect is online omgeving die je kunt openen op je smartphone of tablet. Met Visit Connect verzamel je gemakkelijk informatie van bezoekers op je stand. Door middel van het scannen van de bezoekersbadge met de tool, ontvang je alle gegevens die je nodig hebt voor leadopvolging.
Visit Connect vs. de Smart Badge Reader
Visit Connect is niet hetzelfde als de Smart Badge Reader. Met de Smart Badge scant de bezoeker de reader op jouw stand en ontvangt vervolgens na afloop van de beurs per mail jouw bedrijfsinformatie. Je ontvangt ook de data van alle bezoekers die jouw reader hebben gescand.
Met Visit Connect scan jij de badge van de bezoeker en ontvang je de informatie over deze bezoeker in de online omgeving. Tevens kun je handige aantekeningen maken en vragen toevoegen.
Hoe werkt het?
1. Open met je smartphone de Visit Connect link vanuit de bevestigingsmail of Visit Connect mail.
2. Je moet nu een verificatiecode invullen. Deze ontvang je op je e-mailadres.
3. Klik op ‘Add lead’ om de camera te openen.
4. Het scannen van bezoekersbadges kan beginnen!
Tip: Maak een snelkoppeling naar de Visit Connect tool op je beginscherm zodat die binnen handbereik is.
5. Alle scangegevens worden op de toestellen bewaard en kun je achteraf vanuit My Easyfairs exporteren naar een handig Exceldocument.