Weet jij welk merk de hashtag #onlythosewhousetounderstand heeft? Dat is TRUSS! Een leger van #crazyfortruss fans bevestigt dat de resultaten vanaf de eerste toepassing verbluffend zijn, wat TRUSS top of mind maakt en de ranglijst van meest gezochte haarproducten aanvoert (volgens Google Trends).
TRUSS heeft wereldwijde aanwezigheid in meer dan 50 landen en biedt een zeer geavanceerde en complete lijn van haarbehandelingen aan voor de meest gerenommeerde kappers en kan worden gevonden in de beste salons ter wereld.
Door voortdurend te investeren in innovatieve, veganistische grondstoffen met hoge technologie en aandacht te besteden aan het milieu, zorgt TRUSS niet alleen voor haar, maar ook voor de planeet. Het merk blijft niet alleen groeien en de verwachtingen overtreffen, maar verandert ook de regels van het spel in de industrie. TRUSS is een merk dat “echt doet wat het belooft”!
Ondanks dat TRUSS’s opvallende positie in de markt nog relatief recent lijkt, heeft het merk al 20 jaar lang absoluut succes en geloofwaardigheid weten op te bouwen, waar het ook gaat.
Enkele jaren geleden begon ons merk zich te onderscheiden in de Verenigde Staten door de meest verfijnde haarproducten ter wereld aan te bieden aan de Amerikaanse beauty industrie. Maar daar houdt het niet op – onze ambitie reikt verder! We willen de Benelux betoveren met de onweerstaanbare resultaten en de kracht van TRUSS! Als het gaat om beauty, dan gaat het over TRUSS!